Informasjon

Oppdatert 26.10.23

Denne teksten har mye viktig informasjon om føreropplæringen. Vi setter pris på at du gjør deg kjent med innholdet.

Informasjon om teori og fullmakt til førerprøve i alle klasser:

Det er for tiden noe ventetid på dato for å ta teorien på Statens vegvesen.
Har du fått dato for teori, send dette til kontoret på sms til tlf. 90365582.

For å kunne gi fullmakt til trafikkskolen, så vi kan bestille førerprøve, må teorien være bestått og evt. helse- og synsattest levert.

Husk å alltid ha bevis for godkjent opplæring tilgjengelig under øvekjøring hjemme og med skole. Dette finner du digitalt på vegvesen.no.
Logg inn med BankID og skriv ut så du alltid har det med deg.

OM BETALING

All undervisning skal være innbetalt før den gjennomføres.

Du betaler via VIPPS, nettbank eller på kortterminaelen på kontoret.
Betalingsinformasjon finner du under «konto» og «betaling» her i TABSelev.

Dersom du har mange planlagte timer, vil den totale summen automatisk foreslåes. Du kan endre beløpet selv til det du skal betale, før du trykker på VIPPS-betaling.

OM KJØRING, KLASSER OG BOOKING

- Alle klasser er i vanlig drift.

- Booking av timer gjøres via kontor, tabs.no, nettsiden vår eller din lærer.

KURS

- Trafikalt Grunnkurs går i klasserommet vårt

- Førstehjelpskurs går i klasserommet vårt

- Trafikant i Mørket (TIM) gjennomføres mellom midten av Oktober til midten av Mars.

FØRERPRØVE

På grunn av høy etterspørsel, må det påregnes ventetid for å få time til førerprøve.

BV trafikkskole kan kun bestille førerprøve etter å ha fått fullmakt fra deg.
Fullmakten gir du digitalt via vegvesen.no.

Logg inn på vegvesen.no -> Din Side -> Førerkort -> Gi fullmakt til trafikkskole

Pass da på at du gir fullmakt til rett trafikkskole.

Mvh

BV trafikkskole teamet

Ta kontakt

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke